Komunikat TVP i Miasta Opola w tej sprawie stwierdza:
Telewizja Polska i Miasto Opole, mając na względzie wieloletnią dobrą współpracę przy organizacji Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, a także żywiąc nadzieję na kontynuację tej współpracy w przyszłości, ogłaszają, iż zawarły satysfakcjonujące obie strony porozumienie.
Pomóż w rozwoju naszego portalu
W związku z tym ustalono, że Miasto Opole udostępni TVP S.A. prawa do marki Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu oraz Amfiteatr, w którym we wrześniu bieżącego roku zostanie zorganizowana przez Telewizję Polską 54. edycja festiwalu KFPP w Opolu.
Reklama
Telewizja Polska deklaruje, że dołoży wszelkich starań, aby strona artystyczna 54. KFPP w Opolu nie odbiegała od standardów prezentowanych podczas wcześniejszych edycji ww. festiwalu.
Pod komunikatem podpisy prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego i prezydenta Opola Arkadiusza Wiśniewskiego.
A zatem, jak się okazało, rację miał prezes Kurski, że nie uległ presji i szantażom, ale twardo bronił autonomii i interesu nadawcy publicznego.